czwartek, 31 marca 2016

Stosik #1



Dziś przygotowałam dla Was szybki post z książkowym stosikiem. Ponieważ czuję, że skończył się mój czytelniczy kac,
 w kolejce do czytania są następujące tytuły:


1. Tess Gerritsen "Ogród kości"
2. Tess Gerritsen "Grawitacja"
3. Jo Nesbo "Łowcy Głów"
4. Jo Nesbo "Pierwszy śnieg" - już przeczytana, niedługo recenzja
5. Walter Mischel "Test Marshmallow" - przeczytana prawie cała, ale odczuwam potrzebę czytania od początku, by lepiej ją zrozumieć
6. Zdzisław Beksiński "Opowiadania" - urodzinowy prezent od M.

Jak widać królują kryminały i thrillery, ale to chyba po prostu moje ulubione gatunki, które wciągają mnie w inną rzeczywistość, a Gerritsen i Nesbo to moi faworyci, jeśli chodzi o pisarzy kryminałów.

Które z tych książek czytaliście?  Które chcecie przeczytać?  Czy w ogóle lubicie kryminały?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze, także te z konstruktywną krytyką. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :).

Komentarze obraźliwe będą usuwane.