sobota, 19 marca 2016

Wracam!

Długo mogłabym tłumaczyć, dlaczego po raz kolejny postanowiłam wrócić do pisania. I obiecywać, że tym razem będzie to pisanie regularne i sensowne. Wolę więc nie obiecywać, ani się nie tłumaczyć, tylko po prostu zacząć pisać o tym co mi w duszy gra. 
Jak możecie zauważyć, zmieniłam nagłówek. Możecie zobaczyć tam  rzeczy, na których chciałabym się skupić. Medycyna, bo to moja miłość, niezależnie od tego czy dostanę się na lekarski. Tak czy inaczej moja ścieżka zawodowa będzie przez najbliższe lata podążać w tym kierunku (planem B jest stomatologia, C pielęgniarstwo), więc z chęcią będę się tym z Wami dzielić.
Książki, bo uwielbiam je czytać, a i recenzowanie ich sprawia mi wiele radości i satysfakcji. 
No i lifestyle, bo jak napisałam w zakładce "Blog", lubię pisać o życiu, jak gdybym się na nim co najmniej znała. 

Mam nadzieję, że Wam się tu spodoba, Zachęcam do dodawania się jako obserwatorzy, komentowania i pisania na: depozyt_mysli@op.pl.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze, także te z konstruktywną krytyką. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :).

Komentarze obraźliwe będą usuwane.