środa, 13 lipca 2016

PORADNIK MATURALNY

Moim początkowym założeniem było stworzenie serii wpisów o tym, jak wyglądał mój gap year, przygotowania do poprawy matury, itd.  Nie chcę zamykać się jednak sztywnych ramach pisania o ponownym podejściu do egzaminu dojrzałości. Mam bowiem wiele tematów, które odnoszą się do matury w ogóle i nimi również chciałabym się podzielić. Tak o to powstał "poradnik maturalny". Od tej pory wszystkie posty związane z maturą będą pojawiać się pod tym właśnie tagiem. Nie zabraknie więc postów o tym jak wygląda przygotowanie do matury w liceum, jaką strategię obrać, co zrobić gdy wynik okazał się niższy niż się spodziewaliśmy. Jak poradzić sobie z przygotowaniem do poprawki, czy istnieje złota lista książek dających 90% . Będzie dużo motywacji, doświadczeń i rad. Mam nadzieję, że pomogę tymi postami jakiemuś zagubionemu maturzyście! 


Z uwagi na to, że trwa gorący czas, gdyż niedawno pojawiły się wyniki matur, a klimat rozpaczy lub radości podtrzymywany jest przez pojawiające się listy rankingowe, pierwszy post będzie dotyczył własnie wrażeń po zobaczeniu swoich wyników. I o tym, co zrobić by jednak się nie załamać. By miało to w miarę chronologiczny sens, kolejny będzie o popularnym odwoływaniu się od wyniku matury.

Liczę, że te posty przypadną Wam do gustu. Zachęcam do zadawania pytań w komentarzach lub w mejlach, z chęcią na nie odpowiem i być może to właśnie na ich podstawie stworzę jeden z postów "poradnika maturalnego".

5 komentarzy:

  1. Czy będzie lżej, jeśli o wynikach dowiemy się od bliskich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne pytanie :). W tamtym roku sprawdzałam sama i to w nocy. Nie był to najlepszy pomysł. Bo niestety, ale zeszłoroczne wyniki nie dawały mi nawet cienia szansy na wymarzoną medycynę, więc do rana był płacz. W tym roku sprawdzał mój chłopak, ja obudziłam się chwilę przed dostaniem sms-a, że się udało :). Warto samemu się odważyć, ale dobrze mieć bliską osobę pod ręką :).

      Usuń
  2. Z niecierpliwością czekam na cykl ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś planowała jednak pisać maturę jeszcze raz? :D

      Usuń
    2. Niezbadane są koleje losu :P

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze, także te z konstruktywną krytyką. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :).

Komentarze obraźliwe będą usuwane.